Sjuttiofem- Leaving home

Inatt är min sista natt i Malung. Jag orkar inte skriva så mycket om det egentligen för då blir jag bara ännu mer ledsen än jag redan var, men jag kan inte hjälpa att tänka på allt som har hänt under året som gått. Alla fantastiska minnen och alla hemska saker.
Bra saker:
Umefolk
Lindköping
Alla fina människor som jag har blivit vän med
Alla fina sånger jag har lärt mig
Att jag nu kan spela fiol
Turnén

Dåliga saker:
Mormor dog
Alla mina råttor dog...
Detta hände och jag kunde inte vara där för någon av dem, vilket känns jättejobbigt, men jag skulle aldrig byta det här året mot något annat i världen!

Tusen tack till alla fantastiska människor som gjorde det här året så himlans bra! Och till er som gjorde det lite jobbigt: Nu slipper jag er! Ha!

God natt
/En mycket trött och ledsen Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0