Fyrtiosju- Ont i magen!

Ont i maaaagen, under mååånen! Som den konstiga farbrorn på kulturskolan sjöng när jag var liten.
Min mage har valt att få oförklarligt ont hela dagen. Jag gillart inte! Men ikväll ska jag ut och cykla när pappa springer, det ska bli skönt att komma igång, så har Kajsa och jag pratat om att börja införa DunkenSöndag. Jag såg nämligen att PrologPetter anonserade om BrukenTisdag på fejjan i Stockholm och jag tyckte det var en så underbar idé att jag helt enkelt tänker stjäla den!
Så på söndag gäller det! Dunken i stadsparken! Ta med alla du känner!!!


/En uppspelt Fröken Tvättbjörn

P.S. Fick en jättesöt skiva av Kajsa med våriga låtar! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0