Fyrtiosex- vad tusan hände?!

Igår natt tittade jag på dokumentären "Broder Daniel Forever" och helt plötsligt gillade jag Broder Daniel>.< Vad tusan hände? Jag har aldrig gillat dom innan, men helt plötsligt så ville jag lyssna på deras musik. Nu sitter jag här och lyssnar och är förvirrad som tusan. Jag är ju inte en 16-årig popflikka, jag är tusan i mig 22 och inte alls i den perioden i mitt liv att jag borde börja lyssna på mer deppig musik.

Händer sånt här bara mig eller?

En annan liten dum sak som händer mig jämnt är att jag blir lite småkär i alla jag möter. It never fails! Gah! Jag måste växa upp och komma över mig själv helt enkelt!

/En sjukt förvirrad Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men den var ju så fiin

2010-05-04 @ 08:14:06
Postat av: pandasoppa

aw det är inte lätt att känna sig sexton i själen, man kommer nog aldrig bort från det. haha. puss hjärtat

2010-07-29 @ 20:24:09
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Ja, men jag skulle ju vara en sån där Kent-tjej! Man måste ju vara lojal!

2010-07-29 @ 22:29:17
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0