Fyrtionio- Irritation!

Det slår jag väldigt ofta hur jag kan ha en helt underbar kväll/dag och hur den på en sekund kan vändas till irritation och ilska. Ofta händer detta när jag tittar på min mobil, där jag oväntat ofta får sms från människor som helt enkelt inte kan hålla det de lovar. Det är inte så att jag har overkligt höga kvar på människor, jag bara tycker att man fixar det man har lovat att fixa!
Denna kväll var precis en sån kväll. Jag var hos mina fina bögar och åt en mysig middag och hade det trevligt, men så fort jag kommer hem och kollat mobilen har jag fått sms av den här människan, som verkligen aldrig tar ansvar för sina handlingar och aldrig håller sina löften. Det slår verkligen aldrig fel. Så nu blev ännu en trevlig kväll förstörd... Tack för den.

Hoppas ni får en bättre kväll än mig...
/En irriterad Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0