Tjugotre

En till lista!!! Wohooo!

Namn: Emma

Kallas för: Emma

Stjärntecken: Hmm... jag tror att jag är en vädur...

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Bara ett par töjningar i öronen

Tatueringar: Två, men jag hoppas kunna skaffa två till innan sommaren är till enda.

Längd: 167cm

Skostorlek: 38.5

Hårfärg: Mörkt brunt skulle jag nog säga

Fräknar: Så många som möjligt, tack^^

Motto: Nån måste ju göra det!

Kär? Lite olyckligt och ouppnåeligt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Tjaa... Hemma är mysigt, men jag skulle gärna bo i en egen lägenhet...

Tycker du att du är attraktiv? Jag har fina ögon.

Dricker du? Det mesta utom kaffe! Kaffe är bajs!

Röker du? Nää

Vilket schampo använder du? Ett som får det att klias lite i huvudet, så jag ska byta!

Vilken parfym använder du? Jlo- Live. Jag tycker den luktar mysigt, Adde säger att den luktar tant...

Vad är du rädd för? Hmm... att bli lämnad av alla

Gillar du att tvätta? Det luktar mysigt

Gillar du berg- och dalbanor? Jag är rätt feg av mig, men när jag väl sitter där så är det kul!


Senaste…

Filmen du hyrde? Hmm... Det var ju Ronja Rövardotter^^ Myse!

Filmen du köpte?  Ingen aning! Men det är kul att titta bland filmerna och inse att man har massor av filmer som man inte trodde man hade.

Låten du hörde: Sofia Karlsson- Smält mig till Glöd

Låten du laddade ner?  Dunno, jag orkar inte ladda ner ett nedladdningsprogram:D

Personen du ringde? Kajsa tror jag

Personen som ringde dig? Kajsa där med:D Hon är nog min flickvän!
TV-program du såg?  Criminal Minds

Person du tänkte på? Kajsa, eftersom jag skrev hennes namn



Favorit…



Låt: Smält mig till Glöd

Sak att göra: Ligga sked eller pussas...

Sport: Badmington! Det är askul!


Dryck: Äppelmust eller te

Kläder: Mina kläder från L.O.G.G. Dom är inte så roliga, men sjuuuuukt bekväma. Och mina smideskläder för dom luktar smedja. Mys^^

Bil: Pandan! Bäst på alla sätt och vis

Serie: Vad blir det för mat! Helt underbart^^ Per Moberg i mitt hjärta


Har du någonsin…



Gråtit över en pojke? Självklart. Det är en del av livet ju!

Gråtit över en flicka? Inte på samma sätt som över en pojke. Inte pga kärlek.

Ljugit för någon? Gud ja. Det är lite kul ibland^^
Varit i slagsmål?  Kajsa och jag brukar busslåss. Det är kul, men jag har aldrig varit i ett riktigt.


Blivit arresterad? njet

Träffat någon från internet IRL? Alla mina pojkvänner:D Haha, it's funny because it's true


Antal…




Gånger du varit kär? Jag blir kär en gång om dagen, minst! I väder, ett fint träd, mina vänner.

Gånger ditt hjärta brustit? Typ jämnt! Jag är väldigt känslig så det brister för minsta lilla.

Hjärtan brustet på grund av dig? Dunno, inte allt för många hoppas jag,

Tjejer du kysst? Lika många som det finns stjärnor på himlen!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingrid, Emma, Kajsa... och nu Mica.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hmm... några gånger

Senaste…




Boken du läste? Den osannorlika strippan.

Personen du fick e-mail av? Ett mail om tillfredställelse... Jag öppnade det inte
Personen du fick brev av? Vet inte riktigt, men jag hittade ett gammalt brev från Ingrid när vi fick i typ 3:an. Det var jättesött! Hon berättade en hemlis för mig.

Personen du fick sms av? Kajsa-Bajsa

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Öööh... typ förra helgen kanske?

Saken du köpte? Dunno... Te?





Vad har du gjort idag? Varit hos tandläkaren och smidit.



När stiger du upp på morgonen?Så sent som det möjligtvis går!

Vad har du på dig? Just nu: Mysbrallor och smideskläder.

Vad är du allergisk mot? Katter, Hästar, Pollen, Damm... Gluten!

Var har du ont? Blåsan på tummen gör lite ont... Min första smidesskada!

Använder du hårspray? När jag tupperat håret. Så jag ser sådär mysigt älvaktig ut

Kan du stå på händer? Det är mitt mission i sommar att lära mig!

Håkan Hellström eller The Ark? Hmm... The Ark, för Ola är så söt som ser ut som Jesus, så verkar han vara en fin person.

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Jag och ketchup fann varandra på nytt för inte så länge sen!

Är du glad nu? Jag är för trött för känslor


Var du glad igår?Japp

Vad dansar du till? Allt som går!

Stockholm är… ? Addes stad.

Göteborg är… ? en stad som jag vet mycket lite om.

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kan det och folk säger att jag kan, men jag är lite tveksam.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti! Med köttbullar och ketchup^^

Land du vill besöka? Ryssland och landet som Cila var i som jag pinsamt nog har glömt namnet på. Och Nya Zealand!

Tills vidare

/En dödstrött Fröken Tvättbjörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0