Tjugosjukommafem

Så vill jag göra en lista! Bara för att jag tycker det är lite kul. Stackars er som måste läsa mina tråkiga svar på listsaker...

Ditt namn? Fröken Emma Tvättbjörn
Födelseår? 1988
Hur lång är du? 1.67
Dina första tankar när du vaknar? Helvete! Inte igen!
Vart befinner du dig just nu? I min sääääng
Är du singel? Väldigt singel
Vem är snyggast? Inga kommentarer!
Vem vet mest om dig? Andreas, han vet typ allt om mig!
Vad vill du ha just nu? Någon att mysa med. Ligga sked<3
Ditt mål i livet? Att må bra och ha kul


Rädd för? Total övergivenhet
Vad har du för skostorlek? 38,5
Din hårfärg? Brunt, and i like it!
Skor du hade på dig idag? Mina assnittsiga, röda gummistövlar! Underbara^^
Vad sover du i? Vanligtvis min säng...
Favoritårstid? Sensommar/Höst. Alla färger och mys
Favoritmat och dryck? Hmm... svårt. Min mors mat är ju väldigt god!

Hur svarar du i mobilen? "Aa, re ä Emma" eller "Aa Hallå?" om jag är nyvaken.
Vad är det för väder hos dig nu? I mitt sinne är det solsken!
Godaste glassmaken? Mangosorbet<3 Pure love!
Drömmer du mardrömmar? All the time. Det är typ det enda jag gör
Favoritgodis? Choklat?

Hur många kuddar sover du med? 2, en till mig och en till min låtsassovkompis.
Längtar du mest efter just nu? Heemlis
Saknar du någon just nu? Det gör jag
Snus eller cigaretter? Vattenpipa!
Längtar du till din nästa födelsedag? Jag funderar på att sluta fira födelsedag. Vad är det bra för liksom?
Är du blyg? Mjo, beror på vem jag träffar. Jag är pinsamt blyg runt killar, särskilt om jag tycker att dom är söta på något sätt. Dumt som tusan!
Tycker du om fester? I like!

Har du använt någon hårprodukt idag? Schampo och balsam?
Vad har du för planer till helgen? Säälen! Åka skidor och skita totalt i JordTimmen!
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 20 är en väldans bra gräns!
En bra film? Snatch. Får mig alltid på bra humör!

Nu är det nog tajm tou slijp!

Nattis!

/Fröken Tvättbjörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0