Sexton- Nothing

Idag är det Chicks on speed som gäller för hela slanten! Om jag hade en egen dator skulle jag införskaffa deras skivor till min mp3, men i dagsläget är det rätt omöjligt, tyvärr.

Jag såg just(för typ två timmar sen) en dokumentär om unga mödrar. Jag blev lite arg. Mest på den enda av tjejerna som faktiskt hade en kille eftersom båda två verkade totalt pantade!
Hon: Jag vill ha en tjej för det är lättare från början... Johan vill ha en kille för han vill inte leka med dockor och sånt. Han tycker det verkar jobbigt.
Om det är sånt ni tänker på kanske ni skulle köpa katt i stället för att skaffa barn? Ni är typ 16 år!
Han: Det känns inte så spännande att byta(bjöla) på honom, men det får hon göra. Jag går ju ut med hunden.
Seriöst?! Hur kan han ens säga så? Mer pantade människor får man leta efter! Det borde nästan finnas en lag som säger att man måste vara myndig för att få skaffa barn. Dom delar av hjärnan där vi fattar beslut är ju inte ens färdigutvecklade innan vi är 25, så hur ska vi kunna ta bra beslut för våra barn om vi bara är 16?
Inga barn här på ett tag iaf!

För övrigt har jag hittat en jättebra skola, den är bara lite dyr... Men det bygger sig på nåt sätt!
Nu ska jag göra andra saker! Hejdå!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0