Nitton

Nu har jag sovit och duschat och allt som man bör göra efter ett konvent.
Jag hade en jättebra helg, om man bortser från att jag mådde rätt dåligt hela lördagen och inte kunde vara med dansen, men jag satt och tittade på. Det såg riktigt roligt ut, särskilt när de fick tjuva partner och tappade bort sig totalt. Då skrattade jag lite för mig själv på läktaren. Och när dom skulle härma hästar. Det såg sjukt kul ut!
Jag fick skjuta pil med båge på lördagen. Det var stört roligt OCH jag var jättebra! Jag fick massa beröm och jag träffade tejpen i mitten, vilket är en bra sak.
Jag fick lära mig att kula, så nu måste jag ut i skogen och öva. Om jag inte kommer in på smidesutbildningen ska jag söka till Malungs Folkhögskola och gå viskursen där. Det vore guld.
Det roligaste av allt var nog nästan att leka lekar på fredagkvällen. Blodpotatis var jättekul! Men jag var lite för trött för Ha Ho Hi tror jag. Det är lite som när jag kör "Jag har aldrig", jag blir lite förvirrad efter ett tag. Jag hade helt glömt hur kul det är att leka! Jag måste börja leka mer!
Jag längtar redan tills nästa år! Tills dess hade jag nog tänkt lära känna lite fler. Jag tror att det är lite roligare om man har fler man känner där.

En annan sak som var kul var att jag, trots att Mattias sa att jag inte fick, fick sitta med under en förtryck-workshop och titta på. Det var riktigt kul att se, men jag klarar inte riktigt av det där fyskiska själv. Kroppskontakt och jag är inte bästa vänner än, men vi bygger på det.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Hejdå!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0