Arton!

Jag har inget bättre för mig! Och det kan ju faktiskt finnas nån som läser den här bloggen som inte känner mig. Man vet aldrig!

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Jag är kär i allt och alla jag träffar.
Har du någon kille just nu?- Njet
Har du dumpat någon?- Japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja, det var lite elakt men jag var typ 13. Dåtidsmig var inte snäll!
Vem kramade du senast? -OHO! Sjukt kul att springa på honom på bio!
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nää, jag tror inte jag skulle gilla det, men han skulle nog få hångla med andra killar. Det är ju lite sött^^

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Da
Trivs hemma? - Jadå, men det vore persika med ett eget ställe!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Jag försökte en gång när jag var 4 år och asarg, men pappa bar hem mig igen. (Kajsas historia är lite mer snyftig och sorglig än min)
Har skrikit och slagit din mamma? - Jag har skrikit ÅT min mamma, men jag skulle aldrig slå henne!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Senast när jag jobbade med telefonförsäljning. Folk är helt psyko!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Haha, självklart!
Vem betyder mest för dej i din familj? - Dom betyder mycket på olika sätt, det är ju lite svårt att ha en favvis.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja, såvida dom inte "gör en farfar" så att säga.

VÄNNER:
Du har vänner? - Nä, vaddå?
Du brukar vara med? - Jag måste nog säga Kajsa där, fast vi inte är vänner.
Vem/vilka var du med sist? - Syster, Rickard, sen råkade jag hamna bredvid Nikko på bion och innan det hängde jag med Nina.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nää, man vill ju inte ha fula vänner lixx!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Tjejer och killar kan ju inte vara vänner! Det går lixx inte!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Nä, jag är ju inte läsbisk!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - För rätt summa pengar...
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Jag har terminateat en

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Orka!
Putar med läpparna på kort? - När jag är full
Tar kort på dina bröst? - Hahahahaahaha alltid!
Super dej packad varje helg? - Nepp, och jag stavar det "dig"
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - iblandJag skulle nog säga nej på båda, men jag vet inte riktigt vad en "fjortisfrisyr" är.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Gud nej! Hädelse!!!
Vad var det för sorts alkohol? - Jag skulle aldrig!
Brukar du dricka alkohol? - Nej, och jag har aldrig haft sex heller!
Har du druckit öl? - Våga vägra alkohol!
Tycker du om öl? - Jag tycker inte om djävulens påfund!

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej, jag är en ängel och underbar jämnt!
När grät du senast? - Igår när den lilla tanten på tv sa: "Ibland orkade vi inte stå upp. Man var hungig och trött." Hon hade varit lägerfånge i Ravensbruch.
Du har gråtit över en kille? - Klart jag har. Har även sjungit "All by myself" och druckit cola i brist på alkohol efter ett uppbrott. Tack för den Kajsa!
Vem bråkade du senast med? - Säkerligen min syster.

Man kanske inte ska läsa den här om man vill lära känna mig kom jag på...

Das vidanja!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

man vill ju inte ha fula vänner lixx!

är det därför vi inte är vänner? -_-

2010-03-04 @ 12:30:23
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Meneee! Det är ju precis därför vi ÄR vänner!

2010-03-08 @ 18:59:50
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Haha jag insåg just att jag sa emot mig själv! Jag gjorde en Emma L. Hon sa ju att vi inte var vänner när vi satt och snackade och drack te. Det var en mysig fika!

2010-03-08 @ 19:04:11
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0