Femtiofem- Ljusdal

Så, nu var det ett tag, närmare bestämt en vecka, sedan jag hade internet! Och nu har min älskling äntligen kommit tillbaka till mig! Hallelulja!

Vad har då hänt sedan sist jag ahde internet frågar du dig.
Jo, jag har:
1. Bestämt med en tjej att hon ska göra dreads på mig, så veckan innan Visby åker jag till någonstans och kirrar dreads!
2. Skaffat mig en ny liten bästis på ca 5 vårar som heter Leon. Vi spelar tv-spel och jagar såpbubblor!
3. Jag har åkte helt själv(om man räknar bort Kajsas mor) till Ljusdal för att jobb i några veckor. Det är det längsta jag har varit borta från mitt hem ensam förut. Jag har lite hemlängtan av och till, men det är bra träning inför hösten.
4. Jag har fått min första beställning på nålbundna vantar! Det är världens finaste garn, and i love it!
5. Har insett hur oerhört mycket jag älskar att bestätta totalt oviktiga saker som ingen annan bryr sig om. Man inser sånt när man inte kan göra det...
6. Har knarkat Pushing Daisis något enormt.
7. Har bestämt vad jag ska sälja på "Den flytande marknaden".

Jag har även börjar peppa sjukt mycket inför Medeltidsveckan nu! Jag vet vad jag ska sy, men behöver bara beställa det! Jag fick dessutom en vaxkaka av en tant i en garnaffär här uppe för hon blev så glad att jag nålband, så nu ska här handsys för fulla muggar!

Men nu ska jag nog kolla lite mer på min nya favvisserie och sen kanske sova.

/En upprymd Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0