Femtioåtta- Stress

Jag måste ju bara få dokumentera precis hur bra jag är på att hantera stress!
Anledningen till att jag är stressad just idag är att jag borde ha klippt ut tyget till min klänning som jag ska sy, detta har jag dock inte gjort, därav stressen. Jag skulle mycket väl kunna sätta mig och klippa ut allt nu, men eftersom jag inte alls förstår hur ärmarna ska se ut så blir jag ännu mer stressad och kan inte göra något alls. Alltså sitter jag bara här framför datorn och äter lite choklad och tänker på hur bra allt hade varit om jag bara hade klippt ut tyget igår kväll.
Att jag sen aldrig har sytt knappar i hela mitt liv, alltså sytt knappar i av tyg, gör mig också lite stressad. Att jag dessutom skall improvisera ett mönster till ett par hosor till en person som jag inte kommer kunna hjälpa är också stressigt. Samt att jag behöver fixa massor inför visby. Typ en struthätta och en påse... Det kommer gå helt underbart bra eftersom jag inte har pengar eller tyg. Woho!

Men nu ska jag försöka packa så att jag kan åka tillbaka till Ljusdal imorronbitti.

/En Sjukt stressad Fröken Tvättbjörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0