Tolv- 100217

Utan dator försmäktar jag på denna ö!
Jag tror att det är en kombination av avsaknad av dator och avsaknad av jobb som gör att jag känner mig rätt nere och ensam just nu. Alla andra har saker på gång. Dom har skola och annat kul. Jag vill bara ut och göra något. Ta med mig på äventyr för guds skull!!!
Jag måste säga att det inte blev bättre när jag såg att några vänner ska ha tentafest... Jag vet att jag inte skriver tenta, men det vore oerhört kul att få bli bjuden. Jag känner mig lite stackars och förbisedd.
Tack gode gud för Kajsa, annars hade jag nog blivit galen.

Det blev inget med jobbet på systemet, men kanske till sommaren. Han ville behålla min cv iaf... Gaaah! Ge mig jobb!!! Så fick jag veta idag att smideskursen blev framflyttad  typ 2 veckor så jag kan inte ens smida. Livet suger lite just nu... Känns meningslöst...

Aja, jag ska väl sluta klaga, men ibland får man känna sig stackars!

Hejdå
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0