Tio- 100212

Jag vill ju inte säga fööör mycket, men det finns en liten chans att fröken Tvättbjörn får sig en mandolin+ mandolinlektioner i tidig födelsedagspresent! Lyckan skulle vara total, för er som inte förstår det! Detta gör att jag är ett steg närmare att faktiskt få spela klezmer och annan rolig musik. Jag höll i en framtida bäbis idag, och det kändes helt rätt. Den vill till mig och jag ville ha den! Jag bara kände hur det spratt i fingrarna för att få lära mig. Det vore helt underbart!

För övrigt hittade jag en underbar tröja idag för 49kr. Jag ska gå tillbaka imorron och köpa två till tänkte jag. Min garderob är oroväckande lik en seriefigurs. Flera likadana tishor i olika färger. Lite pinigt faktiskt...

Ikväll ska jag till min fina Felix och träffa hennes ökenråttor och titta på film. Det ska bli supermysigt! Så ska jag sticka ett par sockor åt henne och laga hennes vantar som har gått sönder lite. Det blir toppen.


Tills vidare!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh min lilla seriefigur, vad fint! <3

2010-02-13 @ 11:08:35
URL: http://kajsalicious.blogg.se/
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Haha jaa, men det börjar bli lite åt det konstiga hållet nu. Felix gav mig en lite sned blick när jag berättade hur min garderob såg ut. >.<

Hoppas hon inte tycker jag är allt för konstig.

2010-02-14 @ 21:59:53
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0