Sju

Oki... Först och främst: Jag trampade just i kanindiaré!
Min systers kanin är lite till åren och mår inte så jättebra i magen alltid, och just idag, när jag hade mina nya fina strumpor på mig, bestämde han sig för att bajsa lite precis där jag skulle gå.
Jag märkte bara att det var lite klibbigt under strumpan så jag började pilla lite i tron om att det kunde vara ris, men icke! Bajs! Och det stank! Jävla kanin!

För övrigt drömde jag att jag köpte en häst, vilket kändes väldigt sjukt då jag är livrädd för hästar.
Min syster och jag skulle ha den tillsammans, och pappa skulle vakta den genom att sova i skogen på en ravin. Sen visade det sig att precis nedanför ravinen var det en ingång till en klubb som jag hade blivit inbjuden till av en demon. Väl inne förvandlades jag till en kille och jag hade i uppdrag att stöta på en annan kille för att få nästa uppgift. Sen vaknade jag.

Ikväll ska Kajsa och jag och titta på Avatar. Jag har sjukt låga förväntningar och jag tror att den kommer vara asdålig, men jag måste ju se den för att få dissa den på riktigt, för sånna är reglerna!
Eftersom min dator har dött så kan det dröja lite innan jag kan lägga upp nåra bilder på mina olika pyssel.
Jag har precis avslutat ett par sockor som blev för små. Eller, den första blev för liten med för liten häl, och då var jag ju tvungen att göra den andra likadan. Så jag gav bort dom till min mor. Hoppas hon får användning för dom!
Jag har börjat med ett jätteroligt garn som är spräckligtm, typ. Sockorna blir mycket mer levande och roligare att sticka. Jag försöker även testa om det blir bättre om man stickar lite lösare, vilket jag tror det blir.
Jag ska försöka ta kort sen med systers kamera och lägga upp, samt skaffa nya bilder på mitt smide.

Tills vidare!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0