Sex- Eller "Min dator hatar mig"

Sååå... Då har min fina(jävla idiot) dator dött igen. Utan någon som helst anledning även denna gång. Det jobbigaste är nästan att jag hade laddat hem 90% av Skins. This sucks!
Nu måste jag lämna in den på riktigt=(

För övrigt fick jag den bästa dissen på länge idag!
Jag pratade i telefon med Adde och intresserade honom som vanligt med historier från mitt spännande liv, denna gång om min dagisfröken Wally. När vi gick på dagis kallade vi henne för Rally-Wally för att det rimmade så bra, och eftersom det var så kul på den tiden bestämde jag ig för att återuppliva skämtet.
Jag: GoKart-Wally= GoKart-Rally! Höhöhö
Adde: *Blåser lite i luren och låter som en uggla*
Jag: Vad gör du för lustiga små ljud?
Adde: Ja, inte skrattar jag iaf!
Jag tyckte det var en väldigt rolig diss!

Men nu ska jag klä på mig lite och sen bli det filmkväll hos herrarna Kalle och Stefan.

Dusty Wineyard!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0