Fyra- Eller "Mitt dumma schampoo"

Oki. Jag är inte direkt en sån som lågger jättemycket tid på märkesgrejer. Jag bryr mig inte riktigt vart mina byxor kommer från, eller om mitt smink är det dyraste. Det är helt enkelt inte viktigt för mig. En sak som jag dock tycker är lite viktigt, eller snarare mysigt, är när mitt hår luktar gott!
Jag hade ett favvisschampoo, Schwartzkopf för tort hår. Det enda problemet var att jag faktiskt inte har tort hår, utan att mitt hår snarare behöver tvättas varje dag för att det blir fett under natten. Detta gjorde att jag var tvungen att sluta med mitt älskade schampoo(jag älskade det så mycket att jag brukade ligga och snosa på håret och känna mig lite kär) och börja med ett annat för normalt hår. Problemet är bara att mitt hår luktar ju inte så där härligt kärlek som det brukade lukta, utan nu luktar det bara trök. Det blir inte heller sådär lysande fint och lent som det blev av det andra.
Nu är ju frågan: Vad är viktigast? Att jag slipper tvätta håret varje dag, eller att mitt hår luktar så jag blir kär.
Själv föredrar jag ju att vara kär...
Jag är lite fånig och blir lätt kär i saker, som mitt schampoo eller en hudkräm. Men jag gillar faktiskt det hos mig själv! Att kunna bli kär i vardagssaker som gör en lycklig. Det är en bra egenskap tror jag!
Men nu ska jag sluta svamla och göra mig fin. Ska upp på stan och träffa Nina. Vi ska hyra film och testa på historisk fäktning! Det verkar jättecoolt, men jag är ju så sjukt feg så jag kommer nog inte riktigt våga>.<

Tills Vidare!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag är kär i min dushkräm!

2010-02-04 @ 23:38:23
URL: http://kajsalicious.blogg.se/
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Det är ju sjuuukt lätt hänt! Men jag tycker aldrig man luktar tillräckligt bara av en dushkräm, det behövs lite hudkräm efter. Min sånna där som man ska bli brun av luktar inte gott, men kaninen tycker att den är väldans god!

2010-02-05 @ 00:09:40
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0