Femton

Städ, städ, städ! Måste städa ur mitt rum för att kunna få upp nya tapeter. Eftersom jag för länge sedan började riva bort de gamla tapeterna är det lite nödläge, då det vore trevligt att kunna släppa in folk på rummet snart. Att jag inte har ett fönster är ju inte heller så värst mysigt att visa upp, men om vi har tur får jag ett lagom tills jag flyttar. Fett värt!

Idag kommer min Felix hit! Vi ska leka med råttpottorna och titta på film. Vilken film vet jag inte riktigt ännu, men det märker vi.
Nu ska jag fortsätta röja som tusan...
Mitt liv är intressant...


Hejdå!
/Fröken Tvättbjörn

p.s. Jag har kommit på en jättebra sak att smida, hoppas det funkar i praktiken också! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0