Ett- Eller "Välkommen!"

Hej!
Välkommen till min nya blogg! Jag tänkte att den här bloggen skulle handla lite mer om mitt pyssel av olika slag, och självklart om mitt oerhört intressanta liv.

Idag vad jag på arbetsintervjuv. Jag tycker att det gick väldigt bra och att Håkan och jag kom mycket bra överrens! Jag hoppas verkligen att det här leder till ett jobb så jag slipper gå till Arbetsförnedringen igen. En gång räcker gott och väl! Plus att jag vill slippa prata med Arga Tanten om en sån där jobbcoach igen, för jag vill inte ha en!

För övrigt går det rätt bra med min diet. Jag har gått ner 6,5 kg hittills och idag ska jag börja lägga till proteiner så jag kan börja träna mer. Det ska bli skönt att få röra sig mer nu!

Kanske lägger upp lite bilder på mitt smide under kvällen, om jag orkar;)

Tills vidare
// Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0