Elva- 100214

Idag är det alla hjärtans dag! Grattis!

Jag har fått låna en hel massa filmer av Felix pojkvän Alex. Nu kan man ju tro att Felix och Alex är ett homosexuellt par, men så är icke fallet. Felix är nämligen en tjej vid namn Ida. Tyvärr har jag glömt bort den oerhört intressanta och roliga historien om varför jag kallar henne Felix, men den är nog som sagt jättespännande.
Any who, jag har börjat titta på filmerna, och jag började då med "Ed Wood".
Jag antar att jag förväntade mig mer av den eftersom Kajsa satt bredvid hela tiden och sa att det skar i hennes hjärta hela tiden och att det var så synd om dom. Jag tror att det tog bort känslan av att det faktiskt var synd om dom. Ja, Kajsa, jag lägger aaaaall skuld på dig! Fast egentligen inte.
Jag tyckte inte att den var dålig, kanske jag skulle tillägga, bara inte så bra som jag trodde! Sen hade jag lite svårt att förstå att det faktiskt hade hänt på riktigt. Allt kändes så fiction på något sätt, men jag antar att det är därför man har gjort en film om hans liv.

Jag köpte iaf en till sån där tröja som jag skrev om i förra inlägget. En grå. Jag ville ha en blå, men det finns bara i XS och XL och jag skulle vilja påstå att jag är är någonstans mellan de storlekarna!
Jag ska försöka lägga upp bilder nån gång på mina grejer som jag gör. Jag ser ju så mycket fina bloggar där folk lägger upp bilder på sina kläder och på saker dom har gjort. Jag får helt enkelt skärpa mig lite och skaffa en kamera... och en fungerande dator.
Men nu börjar min lånade tid vid systers dator ta slut så nu måste jag sluta skriva. Tur att jag just fick slut på intressanta ämnen! Pehw!

Tills vidare!
/Fröken Tvättbjörn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0