Åtta

Så, idag har jag lämnat in min älskade dator. Killen i kassan var snäll och skickade iväg den på reparation fast han inte kunde hitta några fel på den, förutom att den är dödsseg.
Nu har jag försökt förhandla med min syster om att få ca 1 timmes datortid vid hennes dator om dagen. Hon blev jättearg och tyckte att jag kunde använda datorn som sitter vid tv:n som saknar alla ad:s och sånt som behövs för att komma in på de vanliga sidorna. Den är för gammal för youtube! Det säger en hel del!
Till slut gick hon med på att jag får sitta "en stund" om jag måste.
Man kan tillägga att min syster spenderar 90% av sin vakna tid vid datorn, utan att egentligen föra något. De resterande 10% spelar hon tv-spel eller äter. Det här är INTE en underdrift!

Anywho, idag spelade Kajsa och jag badminton i en timme, det var kul. Jag utklassade Kajsa totalt genom att vinna alla matcher utom en, där jag faktiskt inte höll räkningen. Jag är inte ens helt säker på att hon faktiskt vann den, men jag låter henne ha den vinsten. Jag är snäll!

Jag har fortfarande inte hört nåt från jobbet, det känns lite jobbigt. Men jag hoppas på det bästa.
Vissa bokstäver kommer att ramla bort den närmsta tiden då min syster slår så hårt på sina tangenter att dom inte riktigt reagerar på vanlig beröring. Sorry för det.
Nu orkar jag inte skriva mer!

Hej då!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Meh! Gjorde jag visst ju, helt fair and square!

2010-02-09 @ 19:20:01
URL: http://kajsalicious.blogg.se/
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Jag låter dig ha den, men jag räknade inte så jag är inte helt tusen övertygad ändå!

2010-02-10 @ 22:06:36
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0