Sextionio- Mytomanen har slagit till igen!

Jag måste ju få göra ett litet utdrag ur världen roligaste blogg. Den tillhör en föredetta klasskamrat till mig(från folkhögskola) som bestämt hävdar att han inte är mytoman utan att han helt enkelt har haft ett fantastiskt liv och att han inte behöver bevisa något för vi andra är bara avis.

Under tiden vi gick i skolan tillsammans, vi började när han var 25, berättade han den ena ptroliga historien efter den andre. Det var allt från att han hade bott granne med Geroge Clooney i Beverlyhills till att han hade jobbat 5 år som kock på olika reastauranger, men han hade ingen aning om hur man bräserade saker...
Han har även bott i London, Paris och, om jag inte minns helt fel, Rivieran.
Han har även jobbat som modell och tjänat över 100 000 kr i månaden. Om det var jag som hade gjort det hade jag för det första lagt undan massa pengar, och absolut inte slutat med det för att gå på folkhögskola!

Men nu till det underbara inlägget han postade här om dagen:
"Jag orkade inte bry mig för att hela kungafamiljen skulle komma till Örebro, för jag har redan träffat hela Kungafamiljen & jag har t.o.m. suttit & druckit kaffe & pratat med Drottningen & Kungen. Ja där avslöja jag något jag gjort i det liv jag förrut levde. Ett väldigt glamouröst & glammigt liv. Fast ska jag vara helt ärlig så saknar jag inte något av det, mer än att ha lite mer pengar igen, men saknar inte alls det ytliga."

Det kanske bara är jag som är cynisk, men jag tror helt enkelt inte på detta! Jag försökte verkligen se framför mig hur han sitter och fikar med kungafamiljen, men det går verkligen inte. Den här människan har ingen social kompetens! Och han luktar som om något krälat in i hans mun och dött där, men jag måste säga att tanken på honom och kungen i samma rum får mig att skratta!


Imorgon flyttar jag!
/En nervös Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0