Sextiofyra- Paniksy och förkylning.

Jag har varit så upptagen med att paniksy och ha allmän panik att jag totalt missat det faktum att jag börjar bli förkyld. Hur tusan ska det gå i Visby? Jag vägrar vara förkyld då, men det är å andra sidan väldigt likt min kropp att smyga sig på på det sättet...

Jag glömde förresten säga att jag har sett Karate Kid... Det kanske bara är jag som är lite petig, men jag tycker att om en film ska ha ordet karate i sig borde det vara i alla fall liiiiite karate i filmen, men icke! Karate kid lär sig nämligen Kung Fu. Nu undrar ni säkert över logiken i detta, och jag kan berätta för er att det inte finns någon sån!
Nu behöver ingen slösa sina pengar på att se den! Vassegooood^^


Nej nu ska jag fortsätta sy och vara förkyld... eller iaf försöka preparera mig med kemikalier av alla sorter och slag som kan ta bort lite av det.

/En förkyld och stressad Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0