Sextioåtta- Folkispepp

Nu har vinden vänt! Nu är jag pepp på att åka iväg! Jag hoppas att det är precis som alla säger, att på folkhögskola är det fest. Jag vill inget hellre än att livet ska vara en enda stor fest just nu, så kom igen folkis GE MIG FEST!

I övermorgon smäller det. Då drar jag med mitt pick och pack upp till Malung för(förhoppningsvis) ett helt år av mysigheter och sång. Jag insåg idag hur mycket jag ser fram emot att faktiskt få träna min röst. Jag har gått i kör av och till de senaste åren, men jag saknar att sjunga hela dagarna, att få träna rösten och försöka nå nya toner. Och att sen få vara med folk som vill samma sak, kan det bli bättre? Det är inte det att jag på något sätt är missnöjd med de vänner jag har runt mig nu, men det kommer bli trevligt att träffa folk som har samma intressen som en själv.

Malung, here i come!!!
/En upprymd Fröken Tvättbjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0