Trettiotvå- Le fest!

Ikväll blir det fest! Eller iaf mys med alkihole! Det ska bli skönt att få träffa lite gamla vänner. Jag har saknat vissa av mina vänner så hilmans mycket när dom har varit på sina håll i landet och pluggat, och till hösten kanske det är jag som drar iväg på äventyr. Ska bli sjukt kul!

Det är typ bestämt att jag och Jossan, tjejen som också vill bli smed, ska åka iväg på roadtrip till Sätergläntan till öppet hus. Ska bli riktigt roligt, men det vore ännu roligare om Lina, mina smed, också kunde följa med, så jag håller tummarna.
I slutet av september har Lina bjudit med oss på en jättestor smidesträff också. Det ska bli så sjukt roligt! De raddar upp massa essjor, förra året hade de typ 80 st, och smider ihop^^ Det verkar så underbart mysigt! Och Lina är så rolig! Hon vill hitta en smed till dig:D Hon säger att det kommer vara massa snygga killar där. Jag kanske tackar ja, jag är ju trots allt helt fri nu. Vem vet?

Men nu måste jag fortsätta med kvällen förberedelser! Har redan snaggat mig lite och råkat ta med mer hår än vad som skulle med, och färgat ögonbrynen. Nu ska jag måla på nytt nagellack och sen är det bara lite allmän piffning inför kvällen som  gäller.

Hoppas alla där ute får världen bästaste kväll!
Pepp på livet!!!!

Be best! (Väldigt internt skämt)
/En aspeppig Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0