Trettiofyra- Test

Jag hittade det här testet på en 14-årig tjejs BDB och jag tyckte det var så gulligt så jag var ju tungen att svara. Så vill man ju inte vara en fegis!!!

Bilddagbokens mest pinsamma tjejtest,
vågar du inte svara så är du fegis!



*Ditt utseende:
Hårfärg? - Brunt
Längd? - 1,67
Skostorlek? - 38.5
Ålder? - 21 (22 på måndag)



*Kärlek:
Har du kille just nu? - Njet
Gillar du någon? - Tyvärr>.<
Vem? - Däääädu!
Tillåter du din kille röra vid dig? - Nej, den jäveln ska hålla sig på mattan!
Överallt? - Nej fy!
Har du haft sex? - Vad tror du om mig?
Hur många har du haft sex med? - Typ tuuusen!

*Smak & stil:

Vad har du på dig? - Kläääder
Hur ser dina trosor ut? - Svarta med massa ränder i olika färger. Skitsöta!
Har du någon BH? - Jag har många BH:ar
Hur ser den ut just nu? - Precis som när jag köpte den
Hur beskriver du en fjortis? - Jag skulle nog säga att det är ett sinnestillstånd
Hur beskriver du en pluggis? - Någon som lägger ner mycket tid i skolan
Har du bytt stil någon gång? - Måånga gånger
Vem är din förebild? - Hmm... klurigt! Jag vill nog säga Karro för att hon är så modig. Vill hon göra något så gör hon det, jag fegar.



*Bad days:
Har du varit full? - En personlig favorit
Har du haft sex på fylan? - Är Fylan en plats?
Har du rökt? - Jao
Har du snusat? - Nej, men jag gillar lukten massor
Har du gjort något olagligt? - Gått mot rött, druckit alkohol på offentlig plats och kissat i buskar.
Har du slagit någon ner till marken? - Hmm... jag förstår nog inte riktigt frågan


*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - Katter, hästar, pollen, mjöl, mjölk... Dumsnutar!
Tror du på gud? - Njaaa
Har du en bästis? -  Kajsa-Bajsa^^ Eller Lill-Biten som vi kom överens om...
Är du vegitarian? - Kött är gött!
Är du olydig? - Oh ja! Jag är en stygg flicka!
Har du vart med om ett stort gräl?- Nej, jag lever under en sten


*Antingen elr:
mjölk / saft? -  Mjölk
ibumetin / alvedon? - Alvedon
katt / hund? - Inget? Råttor
cykla / gå? - Cykla. Det är som att flyga!
öl / vin? - Vin, alla gånger

 

Varför är det roligare att ljuga än att svara helt uppriktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0