Trettioåtta

Usch, nu blev det lite jobbigt.
Jag gick in på Helgon av någon outgrundlig anledning, och självkart tittade jag på min profil och insåg att jag inte har ändrat min reltionsstatus. Självklart måste jag ju klicka på länken till A för att kolla om han har ändrat, vilket han hade gjort. Detta var inte på något sätt oväntat eftersom vi gjorde slut i december, det blev bara så konstigt påtagligt. Jag tittade även in i halv galleri, och alla bilder på mig var borta.
det kändes jobbigt på något sätt, fast jag ju inte vill vara tillsammans med honom. Det bara påminde mig om tiden vi haft tillsammans, vi träffades ju trots allt på helgon.
Så då var ju jag tvungen att ta bort alla mina bilder på honom, vilket kändes jättejobbigt också, för massa dumma minnen kom tillbaka. Sådana där minnen som alltid lurar en att tro att man vill ha tillbaka någon, om ens bara för en sekund. Min hjärna lurade mig igen... Men det börjar gå över livet nu, det blev bara jobbigt där ett tag...

Men till gladare saker!
Idag gick jag ut lite i trädgården medans jag väntade på att bilen skulle komma hem med mamma, och då passade jag på att ta med mig mina skamligt oanvända poi. Det första jag gör är att testa tricket som jag inte klarat förut, och jag klarade det!!! Jag blundade, för att inte se poien för jag backar bara då, och så körde jag och det gick! Jag blev så glad, så jag stod där och trixade lite och kände mig ascool för en stund. Nu gäller det bara att lära mig lite fler trick. Det går ju inte att enbart ha två trick i sin repetoar och inte ens kunna göra dom med flyt utan att stanna till mellan. Men jag har kommit fram till att som arbetslös har jag ju all tid i världen att poia, alltså borde jag kunna träna poi i 10- 30 minuter om dagen utan problem!
Jag ska härmed försöka lova mig själv att poia och jonglera en stund varje dag så att jag faktiskt blir mer än bara medioker. Man vill ju bli superbra så att man, när man hittar en gycklarkompis, faktiskt kan prestera något!
Egentligen vill jag ju lära mig stav, men jag har inga pengar att köpa mig en sån, så det får bli ett senare projekt!

Men nu orkar jag inte skriva mer!
Godnatt!
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad duktig och trixig du är! u'll be very muchas welcome 2nite om du vill :)

2010-04-17 @ 09:58:38
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Jag ska till Stefan och Kalle och kolla film ikväll. Jag orkar inte riktigt gå ut än, men om några dagar så är nog hostan och allt borta, så då blir det gåutande!

2010-04-17 @ 16:17:38
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0