Fyrtiofyra- Syjunta

Idag fortsatte syjuntan för fulla muggar. Båda underklänningarna är klara, förutom att Micas måste läggas upp i ärmarna, och överklänningarna är näst intill klara.
Jag måste sy på en ärm+ en kil, fixa halsringning och fålla. Sen är min klar. Mica ska sy i två kilar och fålla, sen är hennes klar. Hela dagen har gått riktigt bra, om man borträknar när jag sydde mig rakt genom fingret. Det är lite svårt att skriva bra på datorn utan pekfingret, det spelar en stor roll i mitt skrivande!

Men nu ska jag försöka sova, sen är det upp och packa, sy som tusan och sen åka.
Hoppas helgen blir toppen, så jag inte har sytt allt i onödan>.<

God natt alla fina människor!
/En trött Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0