Sjuttionio

Inatt drömde jag en dröm. Jag drömde att jag var död.
Jag var död och jag var fast i ett gammalt hus. American horror story much?
Jag minns att jag var rätt ledsen över att jag var död, men det kändes inte så farligt för jag visste att jag skulle "leva" för alltid nu.
Jag lekte kurragömma med andra döda barn i huset, och jag minns att Tate var där. Det var definitivt sommar. Jag tror att min familj var någonstans i närheten också.
Det var en underlig dröm, men det har aldrig varit så trevligt att vara död! Och det är lite småmysigt att få små flashbacks från en så behaglig dröm.

Mina drömmar är väldigt ofta filmiska. I den här drömmen vet jag att det var sommar när jag mådde bra och lekte och hade kul, men när jag i början av drömmen var rädd och lite ledsen var det mörkt och höstaktigt. Alla mina drömmar skulle bli bra filmer, det är jag helt hundra på!

Sössa sött
/Fröken Tvättbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0